Egzo Group dla Dignity Day

Agencja PR Egzo Group od września odpowiada w Polsce za nagłośnienie komunikacyjne zbliżającego się Światowego Dnia Godności, który przypada w tym roku na 17 października. Egzo Group będzie odpowiedzialne za prowadzenie działań media relations. Współpraca ma charakter projektowy i jest realizowana na zasadzie pro bono.

 

W tym roku Dignity Day odbędzie się po raz szósty w ponad 50 krajach na całym świecie, w Polsce zaś po raz czwarty. Tradycyjnie dzień ten obchodzony jest w trzecią środę października, która w tym roku przypada na 17 października.

 

Światowy Dzień Godności powstał z inicjatywy trzech członków Światowego Forum Ekonomicznego – Księcia Norwegii Haakona, norweskiego filozofa Pekka Himanena oraz amerykańskiego działacza społecznyego Johna Hope Bryanta. W Polsce ideę tę rozpowszechnił Jacek Olechowski – jeden z Young Global Leaders. W tym roku inicjatywę wspiera również Amnesty International.

 

Głównym założeniem akcji jest uwrażliwienie całego społeczeństwa, zwłaszcza młodych ludzi, na zagadnienia związane z poszanowaniem godności ludzkiej. W tym celu co roku w polskich szkołach z młodzieżą spotykają się znani sportowcy, dziennikarze oraz aktorzy, którzy rozmawiają o istocie i znaczeniu godności ludzkiej.

1_kania 1_zenith 1_wglex 1_valbon 1_tull 1_triada 1_swissmed 1_smallplanet 1_simple 1_rainbowtours 1_pz 1_proeko 1_orico 1_noble 1_mood 1_kbc 1_mirac 1_lotto 1_locatory 1_jd 1_internity 1_ins 1_ikea 1_icpd 1_hard 1_grono 1_gino 1_germ 1_fltj 1_finlandia 1_domin 1_budus 1_bgs 1_bef 1_bbi 1_Bakalland 1_BAA 1_carex 1_aviasg 1_aviationcv 1_almette 1_5th Sony Music Moss Warner StarBucks Sony Music Saeco Dell TurnStyle NCR Moss Warner Aflac
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce Zamknij